Wat kunnen huurders verwachten? Het inlogportaal, bereikbaar via laptop, tablet, pc of mobiele telefoon, biedt huurders de mogelijkheid om eenvoudig en snel verschillende zaken te regelen, zoals het indienen van een reparatieverzoek, het opzeggen van de huur en het wijzigen van betaalgegevens. Dit kan wanneer het hen uitkomt op
Digitaal vooruitstrevend en toegankelijk voor iedereen
Met de lancering van de nieuwe website neemt Arcade een belangrijke stap in de digitale vooruitgang. De corporatie hoopt dat huurders actief deelnemen aan deze ontwikkeling, waardoor Arcade in staat is om nog sneller en effectiever diensten te verlenen. Om alle huurders te ondersteunen, heeft Arcade afgelopen week een persoonlijke brief verzonden met gedetailleerde instructies voor het aanmaken van een account.
Vertrouwen in zelfredzaamheid en hulp voor wie dat nodig heeft
De corporatie heeft vertrouwen in de zelfredzaamheid van de huurders en verwacht dat velen in staat zijn om zelfstandig gebruik te maken van de nieuwe online mogelijkheden. Arcade begrijpt dat niet alle huurders even digitaal vaardig zijn, daarom heeft de corporatie verschillende gratis ondersteuningsmogelijkheden geregeld. Huurders kunnen terecht bij de Buurt Informatiepunten van Vitis Welzijn, waar vrijwilligers klaarstaan om te helpen en wegwijs te maken op de nieuwe website. Bovendien is het mogelijk om op woensdagmiddag van 13.00 tot 16.00 uur op afspraak langs te komen op het kantoor van Arcade voor persoonlijke begeleiding.
Arcade lanceert nieuwe gebruiksvriendelijke website met inlogportaal voor huurders
Woningcorporatie Arcade kondigt met trots de livegang aan van haar nieuwe, eigentijdse website met een geïntegreerd inlogportaal voor huurders. Met deze nieuwe online omgeving streeft Arcade naar een verhoogde efficiëntie en klanttevredenheid door huurders in staat te stellen diverse woon- en huurzaken moeiteloos zelf te regelen.
