Contact

Coronavirus: ons kantoor is gesloten. Wij zijn telefonisch en per e-mail bereikbaar!

Om verspreiding van het coronavirus zoveel mogelijk te beperken, volgen wij de richtlijnen van het kabinet en RIVM. Ons kantoor is daarom gesloten, maar onze dienstverlening gaat wel door. Wij volgen te allen tijden de richtlijnen van het RIVM. Hieronder leest u wat dit voor u betekent. Houd onze website in de gaten voor de laatste ontwikkelingen.

Wij blijven bereikbaar via:

- e-mail: info@arcadewonen.nl
- telefoon: (0174) 28 23 00
Wij zijn bereikbaar op maandag tot en met donderdag van 8.30 tot 16.30 uur en op vrijdag van 8.30 tot 12.30 uur.

Reparatieverzoeken

Meld reparatieverzoeken via onze website of telefonisch via (0174) 28 23 00, toets 4.

Spoedeisende reparaties voeren wij direct uit. Dit zijn reparaties van gebreken die gevolgen hebben voor onder andere de veiligheid en gezondheid. Zoals brand, gas- en waterlekkages, elektrastoringen, een CV die uitvalt of als u geen warm of stromend water heeft. Meer informatie over het melden van een reparatie leest u hier.

De wachttijd voor het uitvoeren van een reparatie kan wat langer zijn.

Verhuur/verhuizing

• Wij gaan uiteraard door met het verhuren van woningen.
• Huuropzeggingen nemen wij op de gebruikelijke wijze in behandeling.

Huisbezoeken

In het kader van overlast en huurbetaling vinden huisbezoeken alleen plaats als dit strikt noodzakelijk is.

Huisuitzettingen

Huisuitzettingen vinden in principe niet plaats.

Huurbetaling

Kunt u als gevolg van de coronacrisis uw huur niet betalen omdat u geen inkomen meer heeft? Stuurt u dan een schriftelijk verzoek met een korte toelichting naar info@arcadewonen.nl. Wij zoeken samen met u naar een oplossing.

Kwetsbare bewoners

Voor kwetsbare bewoners zijn wij bereikbaar via (0174) 28 23 00, toets 1 en daarna toets 3.

Nieuwbouwprojecten

• De bouw van onze nieuwbouwprojecten gaat gewoon door.

Onderhoudsprojecten

• Het onderhoudsproject 100 woningen Oranjebuurt in ’s-Gravenzande wordt gefaseerd uitgevoerd. De aannemer volgt de richtlijnen van de RIVM en het protocol Samen Veilig Doorwerken.
• Gepland schilderwerk, CV- keuken- badkamer en toiletvervanging wordt uitgevoerd. Betreffende bewoners worden hierover vooraf geïnformeerd.
• Medewerkers van de schoonmaakbedrijven besteden extra aandacht aan het schoonhouden van onder andere deurklinken en trapleuningen in de algemene portieken.

Vereniging van Eigenaren

Vergaderingen van VvE’s worden in overleg gepland en mogelijk digitaal gehouden.

Dit zijn ingrijpende maatregelen in uitzonderlijke tijden. Laten we samen zorgen dat deze situatie zo snel als mogelijk voorbij is.

Dank u voor uw begrip en blijf gezond.

Deel deze pagina via: