Contact

Coronavirus: lees meer over de maatregelen die wij nemen

Wij blijven uw en onze gezondheid belangrijk vinden, maar versoepelen binnen de RIVM regels onze maatregelen enigszins.

VANAF 18 MEI 2020 OPENEN WIJ ONS KANTOOR VOOR BEZOEKERS VAN 9.00 – 12.00 UUR. 
Natuurlijk zijn wij ook bereikbaar via telefoon en e-mail.

HOUD ONZE WEBSITE IN DE GATEN VOOR DE LAATSTE ONTWIKKELINGEN.

Reparatieverzoeken

• Meld reparatieverzoeken via onze website of telefonisch via (0174) 28 23 00, toets 4. Spoedeisende reparaties voeren wij direct uit. Dit zijn reparaties van gebreken die gevolgen hebben voor onder andere de veiligheid en gezondheid. Zoals brand, gas- en waterlekkages, elektrastoringen, een CV die uitvalt of als u geen warm of stromend water heeft. Voor alle overige reparatieverzoeken neemt de aannemer vooraf contact met u op om een en ander te overleggen. Het kan zijn dat uw verzoek pas later in behandeling wordt genomen. Ook hierbij worden de richtlijnen van het RIVM gevolgd.

Verhuur/verhuizing

• Afspraken voor de verhuur van het nieuwbouwproject Westhovenplein en leeggekomen woningen gaan door.
• Vrijkomende woningen adverteren wij via Woonnet-Haaglanden. In overleg met de vertrekkende huurder plannen wij een bezichtiging met de toekomstige huurder aan de leegkomende woning. 
• Huuropzeggingen nemen wij op de gebruikelijke wijze in behandeling. 
• Huisbezoeken in het kader van overlast en huurbetaling starten wij weer op. 
• Bij alle verhuurprocessen volgen wij de RIVM richtlijnen.

Huurbetaling

• Kunt u als gevolg van deze crisis uw huur niet betalen omdat u geen inkomen meer heeft? Stuurt u dan een schriftelijk verzoek met een korte toelichting naar info@arcadewonen.nl. Wij zoeken samen met u naar een oplossing.

Kwetsbare bewoners

• Voor kwetsbare bewoners zijn wij bereikbaar via (0174) 28 23 00, toets 1 en daarna toets 3.

Nieuwbouwprojecten

• De bouw van onze nieuwbouwprojecten gaat gewoon door.

Onderhoudsprojecten

• Het onderhoudsproject 100 woningen Oranjebuurt in ’s-Gravenzande wordt gefaseerd uitgevoerd. Wij starten met werkzaamheden aan de buitenzijde van de woningen. De aannemer volgt de richtlijnen van de RIVM en het protocol Samen Veilig Doorwerken.
• Gepland schilderwerk, CV- keuken- badkamer en toiletvervanging wordt gefaseerd in gang gezet. Betreffende bewoners worden hierover vooraf geïnformeerd.
• Medewerkers van de schoonmaakbedrijven besteden extra aandacht aan het schoonhouden van onder andere deurklinken en trapleuningen in de algemene portieken.

Vereniging van Eigenaren

• Vergaderingen van VvE’s worden in overleg gepland en mogelijk digitaal gehouden.
• Voor reparatieverzoeken zie onder het kopje reparatieverzoeken.

Dit zijn ingrijpende maatregelen in uitzonderlijke tijden. Laten we samen zorgen dat deze situatie zo snel als mogelijk voorbij is.

Dank u voor uw begrip en houd elkaar een beetje in de gaten.