Contact

Huur betalen: hoe gaat dat?

De huur betaalt u altijd voorafgaand aan de volgende maand. U zorgt dat wij de huur voor de eerste van de maand ontvangen. De huur voor de maand mei betaalt u dus uiterlijk op 30 april. U kiest zelf hoe u uw huur betaalt. Dat kan op vier manieren:

1. U betaalt de huur automatisch.

Dit is voor u de makkelijkste manier. Wij schrijven de huur dan automatisch af van uw rekening. U kiest zelf of u dit op de eerste of op de 25ste van de maand ervoor wilt. 

Wilt u uw huur automatisch betalen?
Dan hebben wij hiervoor uw toestemming nodig. Stuur daarvoor dit formulier naar ons op.

Valt de eerste of 25e van de maand in het weekend of op een feestdag? Dan schrijven wij de laatste werkdag voor het weekend de huur van uw bankrekening afDe data waarop wij afschrijven in 2018 vindt u hier.

Wilt u stoppen met automatisch betalen?
Vul dan dit formulier in en stuur naar ons op.

Wilt u dat wij uw huur voortaan afschrijven van een ander rekeningnummer?
Stuur dan dit formulier op.

Wilt u de betaaldatum van uw huur veranderen? 
Vul dan dit formulier in. 

 

2. U betaalt de huur digitaal via iDEAL.

U krijgt de rekening van ons per e-mail. Hierin staat een link waarmee u met iDEAL kunt betalen.  

Wilt u de huur digitaal betalen? 
Vul dan dit formulier in.

3. U maakt de huur zelf over.

U maakt de huur zelf over naar ons rekeningnummer NL34 BNGH 028 50 47 434. Onder vermelding van uw naam en het adres.

4. U pint de huur bij ons op kantoor.

Dat kan tijdens onze openingstijden. U kunt de huur niet contant betalen.

Lukt het u niet om de huur op tijd te betalen?

Neem dan zo snel mogelijk contact op met onze huuradministratie via 0174 - 28 23 00 (kies 1 en daarna 2). Samen met u zoeken wij naar een oplossing. Zo voorkomt u dat er vervelende gevolgen zijn. Klik hier voor de stappen die wij nemen als u de huur of andere openstaande bedragen niet op tijd betaalt.