Uw huurzaken snel online geregeld. Makkelijk en veilig. Dat kan via ons huurdersportaal: Mijn Arcade.
In uw persoonlijke Mijn Arcade-omgeving regelt u zelf uw huurzaken vanaf uw computer, mobiel of tablet op het moment dat het u uitkomt, ook buiten onze openingstijden. Bijvoorbeeld om een reparatie aan te vragen, uw geldzaken te regelen of uw gegevens aan te passen.
Dit kunt u in uw Mijn Arcade-omgeving:
- Reparatieverzoek indienen en eerdere verzoeken bekijken
- Openstaande bedragen betalen
- Betaalgegevens inzien en wijzigen
- Uw contactgegevens aanpassen
- Uw huur opzeggen
- Overlast melden
- Uw huurcontract inzien
- Berichten sturen naar én ontvangen van Arcade
Mijn Arcade-app
Goed nieuws! Met de nieuwe Mijn Arcade-app regelt u vanaf nu uw huurzaken snel en gemakkelijk. Via uw telefoon of tablet heeft u altijd toegang tot uw gegevens, waar en wanneer u maar wilt. Heeft u al een account voor ons huurdersportaal? Dan kunt u met dezelfde gegevens inloggen in de app.
Nog geen account?
In dat geval kunt u via de app gemakkelijk uw account voor Mijn Arcade aanmaken en activeren.
Downloaden
U kunt de app downloaden via de onderstaande knoppen!

De eerste keer inloggen op Mijn Arcade
-
Ga naar
www.arcadewonen.nl/activeren . Vul hier uw e-mailadres in. Wij controleren vervolgens of deze bij ons bekend is. Krijgt u een e-mail dat uw e-mailadres niet bij ons bekend is? Neem dan contact met ons op viadit formulier om uw e-mailadres te wijzigen. -
Wanneer uw e-mailadres bij ons bekend is, krijgt u een mail. Hierin staat een link om uw account voor Mijn Arcade te activeren.
-
Na het openen van de e-mail en het klikken op de link, komt u op een nieuwe pagina. Hier vult u uw telefoonnummer in. Vervolgens krijgt u een code via sms. Voer deze code in en klik op ‘verzenden’. Let op het gebruik van hoofdletters.
-
Nu kunt u uw wachtwoord aanmaken. Kies een sterk wachtwoord en ga daarna akkoord met de voorwaarden.
Uw account is nu actief!